Szent Lajos király plébánia - Szent Antal lelkészség

Pesterzsébet - Kossuthfalva Szent Lajos király plébánia és Pesterzsébet - Kakastó Szent Antal lelkészség híveinek

2012.10.22. Hétfő: Rám-szakadék

2012.10.22-én, igen hűvös reggelre ébredtünk. Jó melegen felöltöztünk és elindultunk a Határ útra. A Határ úton találkozott az egyik csapat. Folytattuk utunkat az Újpest-városkapuba, a volánbusz pályaudvarra. Kiérve a metróból, nagy köd fogadott bennünket. A jegyvásárlás után elsétáltunk a busz indulási helyére, ahol iszonyatos tömeg volt. Dani szerint „fel sem fogunk férni a buszra”, nagyon meg volt ijedve. Ott csatlakozott hozzánk, két új kirándulni vágyó személy, akikkel megismerkedtünk és együtt vártuk a busz indulását. Így már tízen voltunk. A buszon, igen szétszéledt a csoport, mert tényleg nagyon sokan voltak. Dömösre értünk 10:20h-ra és ott már várt minket a Hegedűs család. A nagy örömre, hogy együtt a csapat, köszöntöttük egymást. Legelső utunk a templomba vezetett, ahol Tibor atya vezetésével közösen a hazáért és népünkért imádkoztunk.kep_00111.jpgA templomból kilépve csoportképet készítettünk és elindultunk a Szentfa kápolnához. Az úton beszélgettünk, megnéztük az állatkertet, melyről fényképet is készítettünk.kep_005.jpgA kápolnához érve mindenki leült csak Julika néni nem, mert felolvasta nekünk a kápolna történetét.kep_007.jpgElőkerültek a szendvicsek és mindenki megreggelizett. Az újabb csoportkép után már kezdett melegedni az idő és így a szendvicsek helyére már a kabátok kerültek a hátizsákokba. kep_008.jpgMiután erőt gyűjtve, a gyerekek kissé izgatottan, „hogy mikor érünk már oda” folytattuk utunkat a Rám-szakadékba. 10 perc séta után megérkeztünk a szakadék bejáratához.kep_016.jpg Innen kezdődött a nagy erőpróba. Csúsztunk, másztunk a sárban. Az első létrához érve a nagy tömegben Tibor atya lemaradt. kep_017.jpg20 perc várakozás után a csapat úgy döntött, hogy tovább indul Tibor atya nélkül. kep_018.jpgA második létránál az Ákos, legalább tízszer felhívta telefonon, de a térerő hiánya miatt, ez a próbálkozás sikertelennek bizonyult. Így folytattuk a létrákon és korlátokon felfelé kapaszkodva a túrát. Közben készültek a fényképek a csapatról.kep_026.jpgkep_028.jpgkep_029.jpg A legnehezebb próbatétel a sziklahasadék volt, melyen nagyon nehéz áthaladni, így a Norbi ment elöl és húzta fel a csapat tagjait egyesével. Nagy volt a pánik és a sikítozás. kep_031.jpgEzt az akadályt sikeresen legyőzve felértünk a hegytetőre. Itt mindenki ahova tudott leült és kipihente a fáradalmakat.kep_032.jpg Pár perc után tovább haladva a sok lépcsőn felfelé megérkeztünk a pihenő helyre. Ott ismét előkerültek a megmaradt szendvicsek. Ettünk, ittunk, kávéztunk és vártuk Tibor atyát. 10 perc után Ákos és Dani végre sikeresen kapcsolatot létesített az atyával és akkor már láttuk is jönni felénk. kep_033.jpgDani elé ment és így újra együtt volt a csapat! Innen beszélgetve ütemesen haladva a Lukács árkon keresztül sétáltunk vissza Dömösre a templomhoz. kep_053.jpgkep_052.jpgItt elbúcsúztunk a Hegedűs családtól, mi pedig vártuk a busz érkezését. A buszon mindenki elpilledt, sőt volt, aki el is aludt. kep_061.jpgkep_059.jpgkep_064.jpgEzek szerint lehet, hogy nagyon elfáradtak? 18:00h-ra szerencsésen és épségben hazaérkeztünk.

ISMÉTELTEN EGY FELEJTHETETLEN NAPOT TÖLTÖTTÜNK EGYÜTT !!!kep_047.jpgkep_045.jpgkep_046.jpg

Oldal: Élményeink a Rám-szakadékról
Szent Lajos király plébánia - Szent Antal lelkészség - © 2008 - 2024 - szentlajos-szentantal.hupont.hu

A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.